"Curling" hè u sportu di ghiaccio più populari in u nostru mercatu domesticu. CCTV hà intervistatu u nostru curling in u 2022 New Year Party. Hè un warm-up per i Ghjochi Olimpichi d'inverno 2022.
A sera di u 4 di ferraghju, ora di Pechino, a cerimonia di apertura di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 2022 hè stata tenuta in u nidu d'uccelli di Pechino cum'è previstu.
L'Olimpiadi Invernali di Pechino coincidevanu cù l'Annu Novu Lunar Cinese, durante u quale a cultura olimpica è a cultura tradiziunale chinesa si mischianu, purtendu un sensu particularmente unicu à i Ghjochi. Era a prima volta chì parechji atleti internaziunali avianu sperimentatu u New Year Lunar Chinese da vicinu.
À a ceremonia d'apertura di Pechino 2022, un grande fiocco di neve custituitu da i nomi di tutte e delegazioni participanti simbulizeghja e persone chì vivenu in pace è armunia, secondu l'urganizatori, cù atleti di u mondu sanu chì si riuniscenu sottu à l'Anelli Olimpichi, indipendentemente da u background, a razza è genere. Pechino 2022 incarnava u mottu olimpico di "Inseme più veloce, più altu, più forte", è hà dimustratu cumu un avvenimentu sportivu di massa di scala glubale puderia esse realizatu cù successu è in u calendariu in tempu di COVID-19.
L'unità è l'amicizia sò sempre stati temi cintrali di l'Olimpiadi, u presidente di u CIO, Thomas Bach, insistendu in parechje occasioni u significatu di l'unità in u sport. Cù l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022 chì si chjude u 20 di FEB., u mondu hà lasciatu storie indimenticabili è ricordi cari di i Ghjochi. Atleti di tuttu u globu si sò riuniti per cumpete in pace è amicizia, cù diverse culture è naziunalità diverse chì interagiscenu è rivelanu à u mondu una Cina culurita è affascinante.
Beijing 2022 hà avutu ancu un significatu speciale per parechji altri atleti. Dean Hewitt è Tahli Gill hà qualificatu l'Australia per un avvenimentu di curling olimpicu per a prima volta in Pechino 2022. Malgradu a fine 10th in l'avvenimentu di curling mistu di 12-team cù duie vittorie à u so nome, u duo olimpico anu sempre cunsideratu a so sperienza un triunfu. "Avemu messu u nostru core è l'ànima in quellu ghjocu. Per pudè vultà cù a vittoria era veramente fantasticu ", disse Gill dopu u so primu gustu di a vittoria olimpica. "Solu u divertimentu fora era veramente chjave per noi. Avemu amatu quì fora ", aghjunse Hewitt. "Adore u sustegnu in a folla. Hè probabilmente a cosa più grande chì avemu avutu hè u sustegnu in casa. Ùn pudemu micca ringraziallu abbastanza ". U scambiu di rigali trà i curlers americani è chinesi era una altra storia commovente di i Ghjochi, chì dimustrava l'amicizia trà l'atleti. U Cumitatu Olimpicu Internaziunale l'hà chjamatu "pinbadgediplomacy". Dopu chì i Stati Uniti anu battutu a Cina 7-5 in u round-robin in doppia mistu u 6 di ferraghju, Fan Suyuan è Ling Zhi anu prisentatu i so rivali americani, Christopher Plys è Vicky Persinger, cù un set di badges commemorativi cù Bing Dwen Dwen, a mascotte di i Ghjochi di Pechino.
"Onoratu di riceve questi belli set di pin Pechino 2022 in una maravigliosa mostra di sportività da i nostri omologhi chinesi", u duo americanu hà tweetatu dopu avè ricevutu u rigalu. In ritornu, i curlers americani anu datu pins à Ling è Fan, ma vulianu aghjunghje "qualcosa di speciale" per i so amichi chinesi. "Avemu sempre da vultà in u Village (olimpicu) è truvà qualcosa, una bona maglia, o mette qualcosa inseme", disse Plys.
Tempu di post: 15-ghjugnu-2022