Shuffleboard è Curling Game

Questu hè u nostru novu pruduttu -Shuffleboard and Curling Game - 2 in1 Set.

U ghjocu combina curling di pavimentu è shuffleboard inseme cù 2 zone di destinazione à i dui estremità di a pista di ghjocu.

CURLING FAMILY GAME: Curling hè unu di i sporti olimpichi in più rapida crescita, puderete gode di u sport olimpicu induve avete una superficia liscia è piatta. Hè un equipamentu di curling senza ghiaccio chì usa stuoie di mira è pietre nantu à cuscinetti per furnisce una sperienza di curling accessibile à tutti.I participanti di tutte l'età è l'abilità amanu a capacità di ghjucà à curling in ogni locu, s'ellu sò fan di a vita o anu scupertu u sport per a prima volta.

b6b2b438d917b9c32c99eea9cefbad9

● SHUFFLEBOARD FAMILY GAME: Shuffleboard hè un ghjocu attivu, strategicu, cumpetitivu chì piace à tutte l'età - fantasticu per a notte di ghjocu in famiglia, feste di anniversariu, o date di ghjocu!

● TAPPETINO OXFORD PLAY MATCH: U nostru tappettu Oxford shuffleboard di 13′L x 2′W di culori brillanti aghjurnatu cù zoni di puntuazione si arrotola per u almacenamentu.A propositu, i genitori ... avè i vostri figlioli mantenenu u puntu hè un modu sneaky per praticà e cumpetenze di addizzioni è sottrazione.

● ROLLING PUCKS: Stu ghjocu classicu multigenerazionale include dui cues in plastica di 34″L è ottu cuscinetti culuriti di rulli cù balle.

●AUTHENTIC: U puck face un autenticu swooshing and shuffling sonu mentre viaghja in u tappettu di shuffleboard-attenzione, ùn sbarcate micca in a zona di puntuazione negativa o lasciate chì altri ghjucatori chjappà u vostru puck ghjustu da u tappettu!
PLAY PORTATILE: Include una borsa di trasportu convenientu per u almacenamentu è u trasportu -Quandu u ghjocu hè finitu, basta à arrotolare u tappettu per u almacenamentu,pigliate in vacanze o in casa di un amicu.

● GAME BONA QUALITY: Puck shell hè fattu di polipropilene d'alta qualità.

Cuscinetti a sfera: acciaio cù cromatura.

Tappeto di ghjocu: tissu oxford

Asta di spinta : aluminium

Questu hè u nostru ghjocu innovativu, solu un ghjocu, ma puderia purtà u divertimentu sia curling sia shuffleboard.Dapoi u lanciamentu in maghju 2022, catturà i clienti interessanti.

Ricevemu assai ordini di prova da i clienti di i mercati USA è Europa cum'è Francia, Germania è Regnu Unitu.Tutta a qualità cunforma cù EN71 è ASTM F963. Se vi sentite interessatu in stu ghjocu, per piacè cuntattateci.aspetta di travaglià cun voi.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022